MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, April 23, 2009

GUBAHAN BEKAS CINCIN

Gubahan hantaran pertama yang saya buat ialah bekas cincin, saya beli sangkar burung yang kecil sekali kemudian saya tambah la dengan hiasan dan bunga. Tema untuk hantaran yang saya buat kali ini ialah sweet english roses . Hantaran yang saya gubah semuanya simple-simple dan saya guna warna pastel.

Langkah pertama lekatkan renda.


Lekatkan renda yang ada manik-manik berjurai.


Dah siap pun kejap je , simple n sweet.



Bekas cincin bertunang dari pandangan atas, bahagian dalam dan bawah bekas cincin ni ada lapik lagi. Keliling bekas cincin ni ada bekas bunga rampai dari bekas kaca nanti la bila dah siap semua disusun saya akan ambil gambar lagi dan masukkan dalam blog.

1 comment:

  1. salam, ay dah tgk semua gubahan akak, sgt menarik, simple & cntik...sy suke. trm ksh byk2 ats tunjuk ajr akak..budimu akn kukenang, sy dah follow akak sb nk ikuti ape2 perkembangan dr akak...sy nk tnye akak brp kuntuk bunga yg kiter perlukan untuk 9 hantaran...hrp akak emel sy ke fitrahalam@yahoo.com, trm ksh kak...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .