MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, April 16, 2009

HADIAH

Sabtu petang ni Aisyah nak pegi birthday party bestfriend dia , plan awal nak beli present je tapi saya bagi idea pada Aisyah suruh dia buat something dan saya teringat beads yang saya beli dulu masih banyak dan ada juga beads yang kakak saya bagi. Saya cadangkan pada Aisyah buatkan rantai atau gelang sebagai hadiah pada kawan dia tu.
So , petang tadi anak-anak saya pun sibuk la buat aksesori untuk kawan dan diri sendiri. Aisyah dan Adlina memang enjoy sangat kalau buat aktiviti kraf yang macam ni ,memang nampak la anak-anak saya excited memilih color dan shape beads untuk rantai masing-masing. Saya jadi penasihat je macam mana nak susun dan pilih color tapi Adlina suka buat sendiri dia tak mau saya kacau , she got her own style and taste .


Adlina busy dan tengah tekun buat rantai dia , anak saya yang tengah ni memang suka color yang terang dan colorful. Aisyah pula suka color pink dan pastel , personaliti dia memang lembut.
Adlina nak buat gelang tangan pula tapi saya kata besok saja continue sebab dia kena pegi mengaji muqqadam pula. Aisyah sudah siapkan rantai yang panjang warna pink , cantik mesti Anis Sofia, bestfriend anak saya suka dengan present ni.

Aisyah dah siapkan rantai color pink untuk bestfriend dia.Rantai tangan color biru tu Aisyah buat untuk diri dia sendiri dan rantai yang colorful sangat tu Adlina yang buat , saya biar saja dia buat ikut citarasa dan color combination pun dia lah yang pilih ok la kan , anak-anak saya happy dan enjoy betul buat aktiviti ini.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .