MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, April 22, 2009

ADAM

Anak saya yang bongsu , Adam ni dah setahun 6 bulan umur dia dan rambut dia panjang. Semenjak rambut dia mula panjang ni semua orang yang kami jumpa mesti ingat dia girl sebab rambut Adam ni kerinting atau curl macam spring dan rupa anak saya ni sweet macam baby girl. Mula tu saya memang biar je rambut dia panjang sebab pada mata saya ni dia cute sangat. Tapi bila dia berpeluh memang nampak dia macam rimas dan rupa dia comot juga. So , petang tadi saya bawa dia gi potong rambut.


Ini gambar sebelum rambut Adam dipotong saya saja ambil semua gambar ni nak simpan buat kenangan.Masa dalam keta lagi saya dan hubby mula risau takut Adam menangis tak mau potong rambut .Bila saya letak dia duduk atas kerusi dia ok je tak menangis pun.Lega la saya tapi saya still berdiri sebelah Adam sebab dia kadang-kadang tak boleh nak duduk diam , kepala dia pun begerak je so saya kena pegang juga kepala dia.


Tengok la Adam saya ni senyum je , ok la kan dia memang toodler yang sentiasa happy dan lasak nya boleh tahan.


Adam dah mula merungut juga sebab dia dah start boring , rambut dia pun dah pendek.



Akhirnya rambut Adam pendek dan dia still cute di mata mama dia ni.

2 comments:

  1. salam ziarah..
    betul la, sblm potong rmbt adam mmg girlish, dah pendek.. MACHO!

    ReplyDelete
  2. Wlkslam Tini, kalau tini tgk dia berdepan mmg ingat dia girl ,saya la yg kena bgi tau anak saya ni boy.Kalau macho alhamdulillah la hehehehe.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .