MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Sunday, April 19, 2009

AKSESORI BARU

Bila dah sampai Nilai 3 dan masuk pula kedai aksesori rumah mula saya menjamu mata dengan macam-macam rupa benda yang sangat laa bekenan di hati kalau boleh semua nak beli tapi saya kena fikir dulu mana yang betul-betul saya perlu dan harge pun masih logik untuk saya beli. Saya kalau harga mahai-mahai sangat tak beli la lagi baik saya simpan duit buat saving atau kumpul untuk beli mesin mixer cake yang canggih atau camera SLR idaman hati ku.



Berkenan betul saya dengan bekas lilin ni , nampak je terus beli dah la harga pun ok pada mata saya bekas lilin ni cantik sangat sebab corak english countrynya tu.

Tiga baldi comel lotey ni saya beli di kedai yang jual aksesori english theme , simple dan melengkapkan lagi koleksi baldi yang memang saya dah ada di rumah.


Sangkar burung yang comel ni pun saya beli satu untuk rumah, kat kedai tu ada banyak sangat patern dan saiz dari besar sampai la saiz yang saya beli ni. Pilih saja mana yang bekenan di hati ada yang mahal dan murah , tepuk dada check purse hehehee.


Masa kat kedai english decoration tu saya terpandang pulak kain ni , bekenan juga saya beli 2 meter nak buat tote-bag , motif kain ni lawa betul di mata saya ni. Cukup la apa barang yang saya beli kali ni masa di Nilai 3 tak tau bila lagi nak pegi mungkin bulan depan sebab kalau balik kampung selalunya singgah kejap saja cuci mata tengok barang-barang atau makan-makan je.

14 comments:

  1. cantik kain tu..akak pun berkenan...akak ni kalau memilih kain,tak tau mana nak pilih..tapi hak orang punya tu memang akak brkenan..hahaha

    ReplyDelete
  2. kak nannie.... pah pon suke kain tu.... brape rm per mtr?
    suke gak ngan colkection baldi akak..... post la semua koleksi baldi kak.. teringin nak tgk :)

    ReplyDelete
  3. Kak Ezza ,cantikkan kain tu berkenan betul saya , bila masuk blog akak la saya tgk banyak tot bag terus teringin nak buat satu , susah ke nak buat tote bag ?? saya hentam saja la tgk contoh beg yang saya beli , hehehe.Haa memang saya pun kadang-kadang tgk kain yg org beli bekenan pula , kain yg akak beli cantik ok la.

    ReplyDelete
  4. Sharifah , kain nni harganye RM 16 semeter ok la kan.Ha ok nanti akak masukkan tak la banyak baru mula nak buat collection , kumpul sikit-sikit.

    ReplyDelete
  5. wuiiii...kreatif sungguh nannie nih. cantik2 menda yg dah dibeli. saya ni keras tangan sket hehe.

    ReplyDelete
  6. Cantikkan , saya suka sangat.Keras tangan hehehe tak de la

    ReplyDelete
  7. Cantiknya..............kenapa bila pi sendiri tak jumpa

    knor

    ReplyDelete
  8. Salam perkenalan...

    Geram gak tengok kain tuh...

    ReplyDelete
  9. Salam pkenalan dr saya juga.Cantikkan saya suka bebenor.

    ReplyDelete
  10. salam kenal...

    kreatif betul akak nih. pandai melukis...

    ReplyDelete
  11. wahhh cantiknya baldi2 kecil english design tu

    ReplyDelete
  12. makcik nannie!!!!
    lawa gila kain tu :)
    mahal tak?!

    ReplyDelete
  13. Cantikkan baldi kecil tu , Ina pun sama taste la dengan saya.

    ReplyDelete
  14. Tak mahal la nak yaya , RM 16 ringgit semeter, adoih saya dah pangkat makcik ye la yaya baru 17 , makcik ni dah 37 tahun .Tua sudah mengejar kita.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .