MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, March 11, 2009

FESYEN BAJU ANAK - ANAK

Aisyah dan Adlina semasa Aidilfitri 2004 di rumah abg saya di Penang . Gaun smocking ini saya buat special untuk princess saya 2 orang ni.

My sweet Adlina masa ini dia berumur 10 bulan . Comel sangat bergaya dengan gaun smocking yang mama buat dan untuk 2 pasang baju mereka ni saya ambil masa seminggu untuk jahit smockingnya dan 3 hari nak siap 2 dress ni . Semuanya ekspress untuk melaram masa raya.


Aisyah berumur 2 bulan dengan gaun sutera yang saya design dan jahit , gaun ini dia pakai semasa kenduri akikah dan cukur kepala di kampung suami pada bulan Jun 1998.



Aisyah masa ni berumur 4 bulan , comel sangat dia pakai skirt yang saya jahit ini dengan t-shirt. Masa tahun 1998 fesyen baby newborn semuanya setakat pakaian yang basic dan skirt dari cotton memang tak banyak dijual kalau ada pun semuanya mahal . Kalau nak baju baby yang fashionable kena la ke Mother Care tapi harga memang mahal sangat . So, saya jahit la apa saja baju yang saya teringin nak tengok anak saya pakai. Ok la kan.

3 comments:

  1. anaknya lucu2...hehehe minta satu dunk

    ReplyDelete
  2. ass, saya davis dari jakarta. saya hendak menawar-
    kan baju anak dengan branded popeye, the simsons,
    cool, joe cool. dengan kwalitas grade 1. untuk info saja baju ini hanya dijual di matahari dept-
    store. tentunya dgn harga rp 130.000,-
    akan tetapi saya jual dengan harga $ 5.0
    silahkan hub saya sofrandavisgold@yahoo.com
    terima kasih

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .