MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, March 16, 2009

SALE MPH

Tiap - tiap kali Mph buat sale saya mesti pegi sebab saya nak beli buku yang berkualiti dengan harga yang murah. Semalam , pagi - pagi lagi kami sekeluarga dah pegi ke sale ini dekat SS 24 , Pj. Seperti biasa memang ramai sangat orang tapi tak seramai masa sale di Kelana Jaya. Saya beli beberapa buah buku untuk diri sendiri dan anak-anak.Walau pun agak panas keadaan kat tempat sale tu tapi saya puas hati dan anak-anak pun happy dapat buku baru.

Beli lagi buku smocking , harga ok juga lepas diskaun. Beli buku untuk rujukan dan ada beberapa projek yang menarik , boleh la saya buat lepas ni. Tapi sale kali ini koleksi buku yang dijual tak sebanyak seperti sale tahun sudah .


Berkenan dengan teknik sulaman reben , saya beli 3 buah buku ni. Harga buku pun ok juga berpatutan. Lepas ni projek saya seterusnya cushion cover dengan sulaman reben , best tu.

Buku yang 2 buah ni tak pula plan nak beli tapi sebab ada diskaun sampai 70 % , saya beli juga tapi projek yang ditunjuk kat dalam buku ni best -best belaka .

Buku Chinese Brush Painting ini memang dah lama saya cari. Kebanyakkan buku tentang chinese painting yang saya jumpa di kedai lain harganya mahal dan buku yang saya beli ni lepas diskaun hanya RM 19.90 saja. Lepas ni memang pack la jadual harian saya dengan macam - macam aktiviti tapi saya happy sangat sebab dah mula boleh menjahit dan buat projek art saya balik sebab baby Adam dah makin besar dan mudah di jaga.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .